Webové stránky používají v rámci poskytování služeb cookies. Pokud budete nadále využívat naše služby, předpokládáme, že souhlasíte s jejich používáním.

19. 3. 2020, Nintendo, Tlačové správy
 

Máte technický problém alebo poruchu s produktom Nintendo, ktorú potrebujete vyriešiť pomocou konzultácie alebo opravy? Nezúfajte, sme tu pre vás! Ak ste si zakúpili výrobok v jednom z obchodov, ktorých sa v súčasnosti týkajú vládne regulácie (zoznam partnerských obchodov nájdete tu), môžete využiť naše služby.

Ako mám postupovať?

  • Ak máte akékoľvek problémy, môžeme vám pomôcť vyriešiť situáciu online, napíšte nám na matej.rohr@conquest.cz.
  • Sťažnosť môžete podať prostredníctvom tejto stránky.
  • Poškodené zariadenia môžete poslať priamo nášmu autorizovanému servisnému oddeleniu na ConQuest entertainment Inc. Kolbenova 961/27d Praha 9 198 00

Balenie musí obsahovať:

  • označenie "služba",
  • doklad o kúpe,
  • opis závady,
  • kontaktné údaje (telefónne číslo, e-mail a adresa odosielateľa).

Váš problém vyriešime a navyše vám výrobok zašleme späť s darčekom.



E-mailový spravodaj

Zľavy, akcie, novinky? Buďte prvý kto o nich vie. Zadajte svoj e-mail a nenechajte si ich ujsť.