19. 3. 2020, Nintendo, Tlačové správy
Máte technický problém alebo poruchu s produktom Nintendo, ktorú potrebujete vyriešiť pomocou konzultácie alebo opravy? Nezúfajte, sme tu pre vás! Ak ste si zakúpili výrobok v jednom z obchodov, ktorých sa v súčasnosti týkajú vládne regulácie (zoznam partnerských obchodov nájdete tu), môžete využiť naše služby.
Ako mám postupovať?
- Ak máte akékoľvek problémy, môžeme vám pomôcť vyriešiť situáciu online, napíšte nám na matej.rohr@conquest.cz.
- Sťažnosť môžete podať prostredníctvom tejto stránky.
- Poškodené zariadenia môžete poslať priamo nášmu autorizovanému servisnému oddeleniu na ConQuest entertainment Inc. Kolbenova 961/27d Praha 9 198 00
Balenie musí obsahovať:
- označenie "služba",
- doklad o kúpe,
- opis závady,
- kontaktné údaje (telefónne číslo, e-mail a adresa odosielateľa).
Váš problém vyriešime a navyše vám výrobok zašleme späť s darčekom.